PROMOCJA Z REKORDOWĄ FREKWENCJĄ

Szersze grono dla promocji nowego otwarcia marketingowego Zakładów Mechanicznych Tarnów trudno sobie wyobrazić. Blisko 200 tysięcy widzów oglądało pokazy Air Show w Radomiu. Spora część spośród nich mogła się także zapoznać z ofertą produktów przedsiębiorstwa. Po raz pierwszy była ona prezentowana na terenie pokazów z nowym logotypem i w nowej oprawie wizerunkowej. 

Kluczem do sukcesu tegorocznych pokazów powietrznych była znakomita pogoda i świetna organizacja imprezy. Podkreślał to prezydent Bronisław Komorowski, który na miejscu dziękował wszystkim, mającym wkład w organizację. Warto zaznaczyć, że wystawa uzbrojenia i sprzętu wojsk obrony przeciwlotniczej i radiotechnicznych odbywała się na tej imprezie po raz pierwszy. Była to zatem jedna z nielicznych okazji, by zobaczyć taki sprzęt poza koszarami i poligonami. Na tegorocznej imprezie licznie reprezentowane były śmigłowce. Prócz Głuszca uzbrojonego przez Zakłady Mechaniczne Tarnów pokazały się między innymi trzy typy,  walczące w przetargu na 70 maszyn dla polskich sił zbrojnych. Chodzi o firmy AgustaWestland AW149, Eurocopter EC 725 Caracal i Sikorsky S-70i Black Hawk. Ze wszystkimi z tych oferentów ZM Tarnów mają wstępne porozumienia w sprawie  ewentualnej produkcji uzbrojenia dla statków powietrznych.