
Okres przedświąteczny obfitował w odwiedziny Zakładów Mechanicznych przez uczniów partnerskich placówek edukacyjnych. W dwóch grupach firmę odwiedzali uczniowie XVII Liceum Ogólnokształcącego, prowadzącego klasy mundurowe o specjalności wojskowej. Nie brakowało pytań związanych z takim planowaniem przyszłości zawodowej, by była ona związana z pracą w przedsiębiorstwie. Rozemocjonowana młodzież rywalizowała także w obiekcie szkolenia strzeleckiego podczas zawodów, zorganizowanych w ramach grup.
Wizyta służyła przedstawieniu krótkiej charakterystyki przedsiębiorstwa. Prezentację poświęconą produktom dedykowanym dla przemysłu obronnego i strukturze firmy przedstawiła szefowa Działu Marketingu Justyna Zach. Przewodnikiem po praktycznym funkcjonowaniu zarówno wydziału produkcyjnego jak i Centrum Badawczo-Rozwojowego firmy był specjalista do spraw marketingu Robert Nieć. Młodzi ludzie pytali między innymi o to, w jakich zawodach firma prowadzi i będzie prowadzić w przyszłości rekrutację do pracy w spółce. Przypomnijmy, że w porozumieniu podpisanym ze szkoła zapisano także możliwość udziału uczniów z klas mundurowych w przedsięwzięciach promocyjnych, związanych z prezentacją wyrobów przedsiębiorstwa.