Zapraszamy wszystkich zainteresowanych oferentów do wzięcia udziału w zorganizowanym postępowaniu na wybór dla Zamówienia polegającego na wykonaniu zadania pn: „Wykonanie opracowań projektowych i uzgodnień objętych zamówieniem na usługę projektową obejmującą projekt adaptacji istniejącej hali nr 100 w Zakładach Mechanicznych w Tarnowie przy ul. Kochanowskiego 30, dla zadań:
Zadanie 1 „Utworzenie Centrum Serwisowo-Szkoleniowego (CSS)”
Zadanie 2 „Hala pod działalność produkcyjno-montażową”
W celu złożenia oferty wymagana jest rejestracja na Platformie Zakupowej (https://zakupy.grupapgz.pl/) oraz przystąpienie do uczestnictwa ww. postępowaniu.
Pytania związane z obsługą Platformy zakupowej prosimy kierować pod numer telefonu:
+48 22 428 19 28 w godzinach od 8:00 do 16:00 lub e-mail: lp.mo1741872038c.b2b1741872038e@nim1741872038da1741872038